Reklamacija
Jeste li primili robu koja je neispravna? Vratite ih s pravilno ispunjenim obrascem zahtjeva koji možete preuzeti u nastavku. Troškovi povrata su besplatni.
Postupak reklamacije
- Kupac je dužan predati proizvode očišćene, slobodne od nečistoća i higijenski ispravne.
- Očišćene proizvode koja ste reklamirali spakirajte na način da se neće oštetiti tijekom prijevoza. Najprikladnija kutija za ovaj slučaj je (ali ne mora biti originalna kutija). Na cipele priložite kopiju računa i ispunjeni obrazac za žalbu, koji možete preuzeti ovdje:
- Ovdje možete izraditi naljepnicu za besplatan povrat. Nakon što ispunite sve svoje podatke, uključujući broj narudžbe, dobit ćete najbliže mjesto za odlaganje. Samo zalijepite naljepnicu na vanjsku kutiju za otpremu i vratite! Slobodno nas kontaktirajte za dodatne informacije.Footshop Sklad
U tabulky 3020, hala X
193 00 Prague 20
Czech RepublicVažna obavijest- GLS trenutno ne može primati pošiljke putem GLS Box, potrebno je otići u klasični ParcelShop i prodati pošiljku djelatniku koji će Vam izdati potvrdu. U GLS pretrazi moguće je filtrirati samo GLS Parcel Shop.
- Prilikom slanja robe ne zaboravite zatražiti potvrdu o slanju od prijevoznika
- Nakon što zaprimimo reklamirane proizvode u naše skladište, započinje rok od 30 dana (može biti i duži nakon prethodnog dogovora). O svim važnim ažuriranjima ćete biti obaviješteni putem emaila ili telefona.
Uvjeti povrata
- Roba se treba vratiti bez odlaganja, odmah nakon otkrivanja greške. Kontinuinirano nošenje vaše obuće može povećati bilo kakvu postojanu štetu, što može biti razlog za odbijanje vašeg zahtjeva.
- Jamstveni rok za svu robu je 24 mjeseca od datuma preuzimanja proizvoda.
- Jamstveno razdoblje ne smije se zamjeniti s trajnošću bilo koje robe. Trajnost se odnosi na sposobnost robe da izdrži trošenje, kidanje i propadanje kada se koristi na odgovarajući način, uzimajući u obzir njihovu svrhu, svojstva i razlike u frekvenciji nošenja.
- U slučaju da kupac primi robu koja ne odgovara opisu na internetskoj stranici ili ima bilo kakvih nedostataka, mora o tome obavijestiti prodavatelja bez odlaganja (do 5 dana nakon primitka robe) putem e-maila ili telefona.
- Ako kupac zaprimi robu koja je oštećena, ima pravo podnijeti zahtjev prema dobavljaču.
- Pod pogreškom se podrazumijeva promjena u svojstvima robe koja je uzrokovana upotrebom neodgovarajućeg ili materijala slabe kvalitete, kršenja proizvodnog procesa, ili neodgovarajućeg konstrukcijskog rješenja.
- Promjena u svojstvima robe tijekom jamstvenog razdoblja ne smatra se greškom ako je promjena rezultat neodgovarajućeg nošenja, nedostatka ili nedovoljne njege, prirodnih promjena materijala ili ako je šteta prouzrokovana od strane kupca ili treće strane i/ili bilo kakve netočne smetnje.
- Zahtjev se smatra ispravno podnesenim ako je vraćena roba potpuna i nije prouzročena povreda higijene. Kupac je dužan vratiti robu čistom i bez higijenskih nedostataka. Poduzeće Footshop a.s. koji vodi e-trgovinu www.footshop.hr/hr ima pravo odbiti vašu žalbu ako vraćena roba ne zadovoljava opće higijenske zahtjeve (sukladno Uredbi 91/1984 Češkog nacionalnog zakona)
- Vaš zahtjev, uključujući otklanjanje greške će biti procesuiran u roku od 30 dana nakon pravilnog podnošenja. Ovlašteni zaposlenik u opravdanim slučajevima može dogovoriti duži period s kupcima.
- Kupac mora poslati obrazac zahtjeva zajedno sa robom i kopijom računa na sljedeću adresu:Footshop Sklad
U tabulky 3020, hala X
193 00 Prague 20
Czech Republic