POSTUPAK POVRata / reklamacije / ZAMJENA ROBE

U slučaju da odaberete krivu veličinu obuće, mi ćemo vam rado razmjeniti veličinu.

KAKO NASTAVITI S POVRATOM ILI VRAĆANJEM ROBE?

Kada vratite/razmjenite robu u roku od 30 dana:

1) ) Stavite nekorištenu robu u izvornu kutiju zajedno sa kopijom računa i naljepnicama (ako su bile dio pakovanja)
2)  Zamotajte kutiju tako da ne nanesete štetu tijekom transporta. Za ovu svrhu bilo bi najbolje koristiti omot, papir, plastičnu vrećicu ili veću kutiju (molimo Vas nemojte staviti nikakvu vrpcu direktno na kutiju jer bi to odstupilo od vrijednosti.

3) Molimo vas pazite nagradna igra (raffle) ne može biti otkazana niti vraćena.

4) Pošaljite nam zamotanu robu na našu adresu: Expandeco - Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, Hrvatska. Imajte na umu da poštarina za paket ovisi o vašem trošku. U svakom slučaju, ne šaljite robu za gotovinu! U tom slučaju neće biti prihvaćena! (Preporučujemo da robu pošaljete preporučenom poštom, osigurano na cijenu robe). Molimo ne nosite robu izravno u skladište.

5) Ako vam je potrebna zamjena robe, napravite novu narudžbu s uplatom na bankovni račun (kako biste rezervirali vaš model) i navedite u napomeni da je to zamjena i vaš izvorni broj narudžbe.

Nakon primitka cipela, pregledat ćemo robu i obavijestiti Vas putem e-maila o očekivanom datumu isporuke.

Također ćete putem e-pošte biti obaviješteni o slanju nove narudžbe.

U slučaju da želite povrat novca, navedite broj svog bankovnog računa.

Uvjeti za povrat ili zamjenu robe

1) Roba se mora vratiti u roku od 30 dana od isporuke

2) Vraćena roba ne smije biti nošena i smije biti prodana ponovno

3) Roba mora biti zapakirana u izvornu kutiju bez ikakve štete (npr. s vrpcom)

4) Vraćena roba ne može ni na koji način biti oštećena

Troškovi povratka za otpremu ovise o vašem trošku. Preporučujemo da osigurate paket za iznos robe. To je u slučaju kada je paket izgubljen ili oštećen nakon što se vratio nama (pitajte svojeg dobavljača o ovoj usluzi). Ako je paket izgubljen ili oštećen nakon povratka, nećete moći primiti novac nazad.

KAKO NASTAVITI S VRAĆANJEM NEISPRAVNE ROBE?

Prije svega, potrebno je pročitati našu politiku vraćanja gdje možete pronaći sva prava i dužnosti kupca, kao i dobavljača.

Politika vraćanja

1. Roba se treba vratiti bez odlaganja, odmah nakon otkrivanja greške. Kontinuinirano nošenje vaše obuće može povećati bilo kakvu postojanu štetu, što može biti razlog za odbijanje vašeg zahtjeva.

2. Jamstveni rok za svu robu je 24 mjeseca od datuma preuzimanja proizvoda.

3. Jamstveno razdoblje ne smije se zamjeniti s trajnošću bilo koje robe. Trajnost se odnosi na sposobnost robe da izdrži trošenje, kidanje i propadanje kada se koristi na odgovarajući način, uzimajući u obzir njihovu svrhu, svojstva i razlike u frekvenciji nošenja.

4. U slučaju da kupac primi robu koja ne odgovara opisu na internetskoj stranici ili ima bilo kakvih nedostataka, mora o tome obavijestiti prodavatelja bez odlaganja (do 5 dana nakon primitka robe) putem e-maila ili telefona.

5. Ako kupac zaprimi robu koja je oštećena, ima pravo podnijeti zahtjev prema dobavljaču.

6. Pod pogreškom se podrazumijeva promjena u svojstvima robe koja je uzrokovana upotrebom neodgovarajućeg ili materijala slabe kvalitete, kršenja proizvodnog procesa, ili neodgovarajućeg konstrukcijskog rješenja.

7. Promjena u svojstvima robe tijekom jamstvenog razdoblja ne smatra se greškom ako je promjena rezultat neodgovarajućeg nošenja, nedostatka ili nedovoljne njege, prirodnih promjena materijala ili ako je šteta prouzrokovana od strane kupca ili treće strane i/ili bilo kakve netočne smetnje.

8. Zahtjev se smatra ispravno podnesenim ako je vraćena roba potpuna i nije prouzročena povreda higijene. Kupac je dužan vratiti robu čistom i bez higijenskih nedostataka. Poduzeće Footshop s.r.o. koji vodi e-trgovinu www.footshop.hr ima pravo odbiti vašu žalbu ako vraćena roba ne zadovoljava opće higijenske zahtjeve (sukladno Uredbi 91/1984 Češkog nacionalnog zakona)

9. Vaš zahtjev, uključujući otklanjanje greške će biti procesuiran u roku od 30 dana nakon pravilnog podnošenja. Ovlašteni zaposlenik u opravdanim slučajevima može dogovoriti duži period s kupcima.

10. Kupac mora poslati obrazac zahtjeva zajedno sa robom i kopijom računa na sljedeću adresu: Viera Fućak, Footshop, Osječka 11, 51000 Rijeka, Hrvatska

Kada vratite robu nakon 30 dana:

1) Očistite robu koju želite vratiti (vidi točku 8 u politici vraćanja)
2) Čistu robu zamotajte na način da tijekom prijevoza ne može doći do daljnjeg oštećenja tijekom prijevoza. 
3) Vratite robu na adresu: Expandeco - Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb (preporučujemo da se pošiljka osigura u cijeni cipela) ili donesite osobno u naš dućan u Vnitroblock, Tusarova 31, Prag 7, 17000, Češka Republika

Troškovi povratka za otpremu ovise o vašem trošku.
Čim primimo vašu robu, obavijestiti ćemo vas o tome putem e-maila. Taj datum također označava početak razdoblja od 30 dana u okviru kojeg će se vaša žalba obraditi. Biti ćete obaviješteni o svim važnim aspektima vaše žalbe putem e-maila ili telefona.