CHRISTMAS SELECTION

wear what you wish

Ostvarite 300 kn pri sljedećoj kupnji uz kupnju od 900 kn i više

Ideje za poklon

Koliki je vaš budžet?

Stvorite wishlist, podijelite ga i osvojite vaš proizvod iz snova!

Jedan par usrećuje dva stopala!

Razveseli bližnje ovog Božića raznim tenisicama ili odjećom

Nadopunite to s pravim dodacima

Odaberite po brandu

 

Wishlist

Stvorite wishlist, podijelite ga i osvojite vaš proizvod iz snova!

Istražite

 

300 kn za sljedeću kupnju

Svi koji u periodu od 1.11. do 24.12. 2019 kupre proizvode u ukupnoj vrijednosti od više od 900 kn, nakon uspješnog plaćanja, dobit će od nas 300 kn popusta na sljedeću kupnju.

Popust vrijedi do 31.1. 2020. godine za kupnju proizvoda koji nisu sniženi, te ukupne vrijednosti od više od 900 kn. Kupon se ne može kombinirati s bilo kojim drugim popustom ili akcijom.

Zašto kupiti poklone u Footshopu?

 

Ako vam proizvod ne odgovara, možete ga vratiti do kraja siječnja

 

Ostvarite 300 kn pri sljedećoj kupnji uz kupnju od 900 kn i više

 

Poklon bonovi

FAQ

Do kada mogu vratiti ono što mi ne odgovara?

Na sve narudžbe naručene prije 21.12. se primjenjuje produženo jamstvo, zahvaljujući kojem se proizvodi mogu vratiti ili zamijeniti do 31.01. 2020.

Kako mogu dobiti vaučer za popust od 300 kn?

Svi koji u periodu od 1.11. do 24.12. 2019 kupre proizvode u ukupnoj vrijednosti od više od 900 kn, nakon uspješnog plaćanja, dobit će od nas 300 kn popusta na sljedeću kupnju.

Popust vrijedi do 31.1. 2020. godine za kupnju proizvoda koji nisu sniženi, te ukupne vrijednosti od više od 900 kn. Kupon se ne može kombinirati s bilo kojim drugim popustom ili akcijom.

Možete li naručenu robu umotati kao poklon?

Nažalost ne, ali imamo nešto još bolje za vas. Ove godine, osim što ćemo ispuniti vaše želje, možemo vam pružiti i poseban papir za pakiranje Footshop! Stoga će vaš umotani poklon biti autentičan.

Koliko vremena treba da mi pošaljete naručenu robu nakon što izvršim narudžbu?

Ako izvršite narudžbu do 10:00, poslat ćemo vam je isti dan.

Kako mogu pronaći svoj broj za praćenje paketa?

Broj za praćenje paketa automatski će biti poslan na vašu navedenu adresu e-pošte u narudžbi. Ako odaberete isporuku putem GLS Europe, a ne dobijete broj za praćenje, molimo kontaktirajte našu korisničku službu koja će vam povratnim putem poslati vaš broj za praćenje.

Mogu li zamijeniti kupljene proizvode od vas ili ih mogu samo vratiti?

Kupljene proizvode možete zamijeniti ili će vam biti vraćeni novci. Sve će ovisiti o vašim željama. No, povratni rok kupljenih proizvoda je ograničen na 30 dana. Razmjena robe pokriva produženo jamstvo, tako da proizvode možete razmijeniti do 31.01.2020. Odnosi se na proizvode koju kupite od 1.11.

Kako se možete natjecati sa svojim wishlistom?

  • Napravite wishlist pod svojim računom - dodajte proizvod klikom na srce pokraj proizvoda
  • Dijelite wishlist na društvenu mrežu - gumb za dijeljenje možete naći izravno na wishlistu
  • Svakih 14 dana izvlačimo jedan proizvod sa nasumičnog wishlista koji šaljemo pobjedniku
  • U slučaju dobitka, kontaktirat ćemo vas putem e-maila
  • Ako ne pobijedite, ne očajavajte. Možda će sreća biti na vašoj strani idući put

Pola milijuna ljudi ne može biti u krivu

Pridružite im se za najnovija izdanja, giveaways i novosti iz svijeta tenisica